FAQ
Verzending bij aankopen vanaf 100 euro is gratis, bij aankopen onder 100 euro zijn de verzendkosten voor een brievenbuspakketje 4,25 euro en standaard (groter) pakket 5,95 euro.
Sonar bezorgt je nieuwe aankopen via Post NL. Wij proberen je aankoop natuurlijk zo snel mogelijk te versturen. Uiterlijk de volgende werkdag sturen wij het pakket naar je op. Vanaf het moment van overdracht aan Post NL valt je aankoop onder jouw verantwoording.
Ben je niet tevreden met je aankoop? Geen probleem! Sonar biedt een gemakkelijke manier om te retourneren aan. Hiervoor is er geen opgave van redenen nodig. Meld binnen 7 dagen je retour aan via webshop@sonar-cc.nl. Je hebt dan nog 7 dagen de tijd om ervoor te zorgen dat het artikel bij ons binnen is. Zo heb je maximaal 14 dagen retourrecht.
De meeste producten van Sonar kun je ruilen of retourneren. Vanwege hygiënische redenen accepteren wij geen retour van een kleine selectie van artikelen zoals sieraden en sokken.
Bij retourneren krijg je het bedrag retour op dezelfde manier hoe je de aankoop gedaan hebt; via bank- of creditcardbetaling. Wij vergoeden het aankoopbedrag min de verzendkosten indien je gratis verzending hebt genoten bij aankoop. De
kosten voor retoursturen zijn voor eigen kosten. Natuurlijk mag je je retour ook altijd afgeven in de winkel.
De artikelen dienen in perfecte staat voor retour aangeboden te worden:
Ongedragen, in originele staat, zonder kreuken. Zorg ook dat alle originele labels nog op de juiste plaats aan de items zitten.
Nadat wij je retour in goede staat hebben ontvangen zal Sonar uiterlijk binnen 10 dagen het bedrag terugstorten.
Wij zijn als ontvangende partij van een retourzending niet verantwoordelijk voor schade/vermissing van het pakket tijdens het transport. Bewaar het verzendbewijs dat je ontvangt van de partij waarmee je het pakket retour stuurt goed.
Wil je graag een artikel ruilen voor een andere maat? Mail dan onze klantenservice webshop@sonar-cc.nl. Indien het artikel voorradig is, zullen wij deze reserveren en opsturen na ontvangst van je retourzending. Wil je graag een ander item ontvangen? Plaats dan een nieuwe order. Voor de retour gestuurde items zullen we, na ontvangst van je retourzending, het aankoopbedrag binnen uiterlijk 10 werkdagen aan je terugstorten.
Online gekochte artikelen retour brengen in de winkel:
Online gekochte artikelen kunnen ook teruggebracht worden in de winkel. Het aankoopbedrag wordt dan teruggestort via dezelfde manier als dat je betaald hebt.
Retouradres: Sonar webshop t.a.v. retour,
Kleine Berg 20
5611JV Eindhoven
Nederland
Wanneer je een item in de winkel hebt gekocht, heb je de kans gehad het artikel goed te bekijken, te voelen en te passen. Bevalt het artikel later dan toch niet? Dan bieden we natuurlijk mogelijkheid om je artikel in de winkel te komen ruilen of retour brengen tegen ontvangst van een tegoedbon. Deze tegoedbon heeft een onbeperkte looptijd.
Ja dat kan!
Geen leuker cadeau dan een bon van je favoriete winkel! Je vindt de kaart onder cadeaubon. Vul zelf het bedrag in en plaats deze in je mandje.
Helaas kan het voorkomen dat een besteld artikel niet op voorraad is. De winkel en de webshop hebben dezelfde voorraad. Wij streven ernaar bij elke verkoop in de winkel de webshop voorraad zo snel mogelijk bij te werken. Wanneer het erg druk is in de winkel kan het voorkomen dat een artikel in de winkel verkocht is. In dit geval nemen we zo spoedig mogelijk contact met u op om het op te lossen en mogelijkheden te bespreken. Wij zullen altijd ons best doen om het artikel voor je bij te bestellen.
Jazeker! Wij hebben al jaren trouwe internationale klanten naar wie we collectie opsturen. Stuur een mail naar webshop@sonar-cc.nl voor verzendopties.
Neem contact op via webshop@sonar-cc.nl zodat we het oplossen!
Mocht je vraag er niet tussen staan, neem dan contact met ons op via webshop@sonar-cc.nl of bel naar 06 15 64 05 84. We helpen je graag!